Meta çıkınca kullanacak mısınız? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Meta çıkınca kullanacak mısınız?
11
●
432
R10.net
Sosyal Medya
Facebook
Meta çıkınca kullanacak mısınız?
1
2
Anket
kullanır mısın
Toplam Katılımcı Sayısı:
38
kullanır mısın
Evet
%86,84 (
33
Oy)
hayır
%7,89 (
3
Oy)
İğrenç birşey
%0 (0 Oy)
kullanmam kullananlada birdaha görüşmem
%5,26 (
2
Oy)
28-10-2021, 23:10:13
#10
SEOBuyuk
Üyeliği durduruldu
wam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
facebook ile coinin ilgisi nasıl oluyor
coin derken? metamask değil bu metaverse farklı birşey sanal gerçekliğin bir üst boyutu
28-10-2021, 23:11:11
#11
wam
SEOBuyuk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
coin derken? metamask değil bu metaverse farklı birşey sanal gerçekliğin bir üst boyutu
barış özcan videosunu izledim anladım olayı odada wifi olmayınca her şeyden uzak kalmışız
29-10-2021, 19:18:44
#12
SAMATO
SEOBuyuk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bunu izledim ve bunun gibi olması en büyük hayallerimden birisi. ama 7 -8 yıl sonra bile zor olur
böyle olursa 7/24 ben varım girerim
ama böyle olmazsa zerre girmem yanaşmam umrumda bile olmaz meta
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler