Anketten oy verebilirsiniz.
ben eğer tuzlu olmazsa kullanırım şahsen. hele birde adım dahi atmadan eve işe gidebiliyorsak kral olur
kullanır mısın
Evet
hayır
İğrenç birşey
kullanmam kullananlada birdaha görüşmem
