• 19-06-2021, 22:58:57
    #1
    Iyi akşamlar,

    Reklamları rastgele patlayan var mı?
    Farklı farklı tutarlarda çekim yapmaya çalışıyor fb. 2-3 gün önce hepsi full harcıyordu
  • 19-06-2021, 23:05:49
    #2
    Platin üye
    burda sanki faturaniz düsmüs de ondan patlamis gibi duruyor hocam
  • 19-06-2021, 23:08:07
    #3
    Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burda sanki faturaniz düsmüs de ondan patlamis gibi duruyor hocam
    aynen $2 olduğu için, rastgele bu hesap gelmiş ss alırken, 6.25, 4.27 falan random patlıyor.
  • 20-06-2021, 00:39:30
    #4
    Her reklama bir kart mı ?