• 17-05-2021, 12:52:10
    #1
    Platin üye
    Son 1 haftadır neredeyse 70 adet hesap yolladım hiçbiri onaylanmadı öncesinde 50 tane yollasam 35-40 tanesi açılırdı ancak 1 haftadır sıkıntılı sorun yaşayan var mı benden başka bu konu da
  • 17-05-2021, 12:55:24
    #2
    onaylı derken ne onayı hocam reklam için kimlik onayımı yoksa hesap onayı - kapalı hesap onayımı yani bir çok onay çeşidi var hangisi
  • 17-05-2021, 12:55:58
    #3
    Platin üye
    halil_hrm06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onaylı derken ne onayı hocam reklam için kimlik onayımı yoksa hesap onayı - kapalı hesap onayımı yani bir çok onay çeşidi var hangisi
    bu işi yapanların %100 anlayacağı dilden konuştum hocam
  • 17-05-2021, 12:56:48
    #4
    Hocam pm atıyorum detaylı konuşalım
  • 17-05-2021, 12:58:43
    #5
    Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu işi yapanların %100 anlayacağı dilden konuştum hocam
    hocam bende facebook işi yapıyorum ama siz sadece reklam işi diyorsunuz galiba facebook onay sadece reklamda olmyor
    isim-ihlal-confirm-taklit-kimlik-v.b daha birçok onay var siz sadece onay yazmışşınız ama ne onayı isim mi kimlik mi taklti mi kapanan hesap açmamı confirm onayı mi detay istedim sadece sordum yani
  • 17-05-2021, 13:14:44
    #6
    onaylanmadı dan kastın eğer red ise o bizde yok ama cevap gelmemesi ise nisan ayından beri bekleyen hesaplar var
  • 17-05-2021, 13:17:41
    #7
    Platin üye
    PashaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onaylanmadı dan kastın eğer red ise o bizde yok ama cevap gelmemesi ise nisan ayından beri bekleyen hesaplar var
    cevap gelmiyor bir kac gün sonra kalıcı olarak devre dışı diyor son 1 hafta icinde hic kimlik onaylatabildiniz mi hocam reklam hesaplarına
  • 17-05-2021, 13:20:49
    #8
    cuma gününden beri onay gelmedi ondan önce hergün geliyordu
  • 17-05-2021, 13:41:09
    #9
    C.tesi sabahtan onaya gönderdiğim 7 hesap dün akşam onaydan geldi ve satıldı. Onayda sorun yok bugün şuan bi 5 adet gönderdim akşama 5 adet daha göndercem.
    Ayrıca dün akşam onaya gönderdiğim hesaplar bu akşam üzeri açılır açılınca burdan yazarım yine. kolay gelsin