onaylanmadı dan kastın eğer red ise o bizde yok ama cevap gelmemesi ise nisan ayından beri bekleyen hesaplar var
cevap gelmiyor bir kac gün sonra kalıcı olarak devre dışı diyor son 1 hafta icinde hic kimlik onaylatabildiniz mi hocam reklam hesaplarına