Facebook hesabım 2 Nisan tarihinde kilitlendi, daha sonra birçok şey denedim ve en sonunda kimlik gönderme ekranı açıldı ve kimliği gönderdim fakat 15 gündür hala hesaba geri erişim için olumlu-olumsuz mail alamadım. Kimliği gönderdikten sonra tekrar aşağıdaki görsel çıkıyor. Sorunun çözümü nedir arkadaşlar ? Ücretli de olsa çözüm arıyorum artık.