• 11-04-2021, 13:08:22
    #1
    Arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi fan kullanıp TL ödeme alan varmı?
  • 11-04-2021, 13:11:04
    #2
    Bende merak ediyorum fakat payoneerden ödeme alınıyorsa eklemeyi düşünüyorum.
  • 12-04-2021, 22:02:52
    #3
    wise euro iban alıp ekledim ödeme alamadım daha
  • 06-05-2021, 22:09:12
    #4
    redneksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wise euro iban alıp ekledim ödeme alamadım daha
    Merhabalar geçen süreçte ödeme alabildiniz mi ?
  • 06-05-2021, 22:34:14
    #5
    wise euro olarak iban ekledim,sonra tr iban çevirdim bekliyorum
  • 06-05-2021, 22:34:32
    #6
    sacix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar geçen süreçte ödeme alabildiniz mi ?
    wise euro olarak iban ekledim,sonra tr iban çevirdim bekliyorum
  • 07-05-2021, 01:18:46
    #7
    redneksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wise euro olarak iban ekledim,sonra tr iban çevirdim bekliyorum
    Hocam tr ibani nasıl eklemistin
  • 07-05-2021, 20:18:02
    #8
    TheBoss3452 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tr ibani nasıl eklemistin
    ekleyip ödemelerden düzenle deyip facebook ayarları açıyor ordan düzenle deyip tr iban gir.
  • 12-05-2021, 15:26:03
    #9
    Selamlar gelişme var mı?