• 29-03-2021, 10:08:33
    #1
    Geçenlerde Facebook Partner başvuru yapmıştım. Nereden, nasıl yaptım onuda hatırlamıyorum ama sonuç itibariyle onaylanmıştı. Ne tür avantajları var, kullanan varsa iletebilir mi ? Teşekkürler.
  • 29-03-2021, 10:09:12
    #2
    takipteyim
  • 29-03-2021, 10:12:04
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Medyanız varsa güzel birşey.

    Client varsa idare eder
  • 29-03-2021, 10:16:00
    #4
    nereden başvuruyoruz bilgisi olan var mı acaba?
  • 29-03-2021, 10:16:56
    #5
    n4yusufgunes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Medyanız varsa güzel birşey.

    Client varsa idare eder
    Hangisi onu da bilmiyorum : ) içine girip daha detaylı incelemedim. Farkları nedir ?
  • 29-03-2021, 10:23:21
    #6
    Başvuru