• 18-01-2021, 15:39:22
    #1
    Şimdiden hayırlısı olsun
  • 18-01-2021, 15:41:00
    #2
    Sıra Twitter'da. Devlet bu yönde doğru duruş sergiledi ve sonuna kadar mücadele etti. Tebrikler..
  • 18-01-2021, 15:41:17
    #3
    Kötü oldu Keşke atamasaydı
  • 18-01-2021, 15:41:30
    #4
    Kararlı tavizsiz duruşun eseridir tebrik ederim ...
  • 18-01-2021, 15:42:11
    #5
    Geçirmis olsun
  • 18-01-2021, 15:42:20
    #6
    Gençler temsılcı atandıya nolacak sımdı bılmedıgımden soruyorum.
  • 18-01-2021, 15:44:30
    #7
    hocam bu temsilciler atandı vs. diyorlarda kim bunlar kaç kişi neden bunları paylaşmıyorlar anlamadım
  • 18-01-2021, 15:45:48
    #8
    slymnoyann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu temsilciler atandı vs. diyorlarda kim bunlar kaç kişi neden bunları paylaşmıyorlar anlamadım
    Bende anlamadım 😅 ama bi ekip olduğu kesindir
  • 18-01-2021, 15:48:59
    #9
    perfectlove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gençler temsılcı atandıya nolacak sımdı bılmedıgımden soruyorum.
    Ekim ayında çıkarılan Sosyal Medya Kanunu gereğince günlük 1 milyon ziyaretçi alan sosyal medya siteleri Türkiye'de temsilcilik açacak ve bu temsilci Türk vatandaşı olacak.

    Bu sitelerde yapılan yayınların kişilik haklarını ihlal ederse güvenlik güçleri talep ederse facebook bu kişilerin bilgilerini paylaşacak. 6 aylık periyotlarla bunların Türkçe raporları BTK'ya sunulacak.

    Ayrıca içeriğin yayından çıkarılması, engellenmesi veya özel hayatın gizliliği nedeniyle yapılan başvurulara 48 saat içerisinde cevap gelecek, gelmemesi halinde para cezası uygulanacak.