• 09-01-2021, 13:48:37
    #1
    Merhabalar, yaklaşık 15 dakika önce facebook yetkilisi ile facebook üzerinden görüştük bu reklam yasaklanması hakkında bilgi almak için. Patronum bi öğren sor onlar daha iyi bilir dediler.

    Direk yazışmanın SS buraya atıyorum. Mışmışlı bir durum onlarda bilmiyorlar ne olduğunu.
    Burada dikkat çeken şey:

    her hangi bir şekilde platform ve kullanıcılarına bir yaptırım uygulanamayacağı
    Facebook burnu havada hala.


  • 09-01-2021, 13:49:43
    #2
    teşekkürler bilgi için
  • 09-01-2021, 13:57:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bilgi için teşekkürler, bu şekilde facebook ekibiyle nasıl konuşabiliyoruz hocam bilgi verebilir misiniz? Sanırım messengerden destek veriyorlardı.
  • 09-01-2021, 13:59:21
    #4
    reklam vermek yasaklanacak dediğinizde evet diyor ama kullanıcıları etkilemeyecek diyor ne demek istiyor?
  • 09-01-2021, 14:03:27
    #5
    Rekkles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklam vermek yasaklanacak dediğinizde evet diyor ama kullanıcıları etkilemeyecek diyor ne demek istiyor?
    Şu anda böyle demesinin sebebi bu yasak daha resmi gazetede çıkmadı. O şekilde cevap vermesinin sebebi Türk devleti Facebook'a bir şey yapamaz gibi bir düşünce getiriyor insanın aklına.
    Fakat Türkiye'de kanun 1 kere çıkartılır ve 2. defa hatırlatılmaz ilgili kişilere bu sebeple mecbur bekleyip göreceğiz. 19 Ocakta ne olacak kim batacak kim yakacak.
  • 09-01-2021, 15:09:13
    #6
    Hocam bir facebook yetkilisi soru işaretini bitişik yazamıyor mu? Messenger dan nasıl destek veriyorlar çok saçma bir konuşma geçmiş aranızda. Nereden iletişime geçtiniz acaba?
  • 09-01-2021, 15:11:47
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir facebook yetkilisi soru işaretini bitişik yazamıyor mu? Messenger dan nasıl destek veriyorlar çok saçma bir konuşma geçmiş aranızda. Nereden iletişime geçtiniz acaba?
    Yazım kuralları veya imla hataları burada benim dikkatimde değil maalesef. Dikkat çekilen, konunun ana fikri ve sonucu önemli. Maalesef bu söyleminize bir cevabım yok. 2. sorunuz için bunu siz dışında bir kaç kişi daha sordu google a araştırma yaparak bulabilirsiniz.
  • 09-01-2021, 15:13:28
    #8
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazım kuralları veya imla hataları burada benim dikkatimde değil maalesef. Dikkat çekilen, konunun ana fikri ve sonucu önemli. Maalesef bu söyleminize bir cevabım yok. 2. sorunuz için bunu siz dışında bir kaç kişi daha sordu google a araştırma yaparak bulabilirsiniz.
    hocam ben bu söylemlerinizden ötürü bu konuşmanın gerçek bir facebook yetkilisi ile yapıldığna inanmıyorum. Her isteyenin böyle bir görüşme yapması olanaksız.
  • 09-01-2021, 15:16:57
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben bu söylemlerinizden ötürü bu konuşmanın gerçek bir facebook yetkilisi ile yapıldığna inanmıyorum. Her isteyenin böyle bir görüşme yapması olanaksız.
    Ah bu genç körpe fikirler yok mu Haklısınız istemek ve başarmak lazım. Sorgulamak yerine size cevabı verdim google araştırarak 10 20 sn içerisinde ulaşabilirsiniz. Fakat o 10 veya 20 sn sizin için belki 10 20 gün/ yıl da olabilir. Başta dediğim gibi araştırma ve başarmak lazım. Başarılar dilerim size