onu bi geçicek sosyal medyayı bu kadar kullanan bir iktidar varken bu sadece sözde kalır, kaldıki verilen cezalar ödenecek vergiler yanında devede kulak kalır ceza ödenir
Türkiye pazarını adamlar niye bıraksın ki bedavadan para alıyorlar en fazla 30-40 kişilik ekip ile aylık milyonlarca lira indiriyorlardır. Temsilci atayacaklardır.
İş temsilciyle bitmiyor. Türkiye sunucularinda barindirma olayi falan var. Twitter ve facebook muhtemelen reklam yasagi olacak. Google ve youttube belirsiz kendi fikrim. Turkiye pazarini takan yok. 1euro=10TL
İş temsilciyle bitmiyor. Türkiye sunucularinda barindirma olayi falan var. Twitter ve facebook muhtemelen reklam yasagi olacak. Google ve youttube belirsiz kendi fikrim. Turkiye pazarini takan yok. 1euro=10TL
Günlük milyarlar harcayan bir ton müşterisi var türkiye pazarında hocam öyle basit değil