• 06-11-2020, 08:51:49
    #1

    böyle bir haber gördüm bikaç yerde . iş ciddiye binip reklamları kapattırırlar mı ne dersiniz. facebook da geri adım atacak gibi durmuyor pek ..
  • 06-11-2020, 08:55:52
    #2
    Yaparlarsa yaparlar hocam
  • 06-11-2020, 08:56:19
    #3
    onu bi geçicek sosyal medyayı bu kadar kullanan bir iktidar varken bu sadece sözde kalır, kaldıki verilen cezalar ödenecek vergiler yanında devede kulak kalır ceza ödenir
  • 06-11-2020, 08:56:30
    #4
    Türkiye pazarını adamlar niye bıraksın ki bedavadan para alıyorlar en fazla 30-40 kişilik ekip ile aylık milyonlarca lira indiriyorlardır. Temsilci atayacaklardır.
  • 06-11-2020, 08:58:10
    #5
    Temsilci mutlaka atayacaklar ancak bilerek bekletiyorlar sanırım. Ülkemize para kazandırmayı seven sosyal platform.
  • 06-11-2020, 09:00:50
    #6
    İş temsilciyle bitmiyor. Türkiye sunucularinda barindirma olayi falan var. Twitter ve facebook muhtemelen reklam yasagi olacak. Google ve youttube belirsiz kendi fikrim. Turkiye pazarini takan yok. 1euro=10TL
  • 06-11-2020, 09:05:22
    #7
    Keşke yapsalarda insanlar hakkıyla reklam verse ne güzel olur
  • 06-11-2020, 09:06:09
    #8
    Adamların yıllık geliriyle ülkeyi satın alır, niye taksın ki
  • 06-11-2020, 09:06:29
    #9
    jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş temsilciyle bitmiyor. Türkiye sunucularinda barindirma olayi falan var. Twitter ve facebook muhtemelen reklam yasagi olacak. Google ve youttube belirsiz kendi fikrim. Turkiye pazarini takan yok. 1euro=10TL
    Günlük milyarlar harcayan bir ton müşterisi var türkiye pazarında hocam öyle basit değil