Faturalandırma Sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Faturalandırma Sorunu
3
●
163
R10.net
Sosyal Medya
Facebook
Faturalandırma Sorunu
05-10-2020, 20:48:46
#1
buLL
arkadaslar merhaba
bugun ne hıkmetse faturalandırma sureklı 60 da kalıyor kart olarak ykb ve pep denedım ıkısındede aynı sorunu yasadım.
bu sorun hakkında yardımcı olabılecek varsa cok memnun olurum
05-10-2020, 21:06:06
#2
PashaMedya
hallederiz a.ş
anydesk yollayın
05-10-2020, 21:09:25
#3
buLL
PashaMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hallederiz a.ş
anydesk yollayın
saol murat halletmıs kdr oldun
05-10-2020, 22:12:25
#4
f3lix
hocam nasıl yaptınız bana da bilgi verirmisiniz?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler