• 01-09-2020, 21:01:46
    #10
    ultrAsalet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işi Nisan ayına kadar düzenli olarak 10.000 tllik reklam hesabı açıyordum sonra güncelleme geldi facebooka bence siz bilmiyorsunuz
    vay be hocam tr hesaplarda 10.000 tl lik reklam bravo tebrik ederim sizi
  • 01-09-2020, 21:03:32
    #11
    ultrAsalet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işi Nisan ayına kadar düzenli olarak 10.000 tllik reklam hesabı açıyordum sonra güncelleme geldi facebooka bence siz bilmiyorsunuz
    sıfır hesap ile 10.000 tl lik reklam gerçekten hayal edemiyorum şuan merak ediyorum o 10.000 harcadımı
  • 01-09-2020, 21:06:00
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SeoKeyword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıfır hesap ile 10.000 tl lik reklam gerçekten hayal edemiyorum şuan merak ediyorum o 10.000 harcadımı
    yardım konumu baltalama lütfen bu işi yapmadığın burdan belli anlasan bu yorumu atmazdın kafanı çalıştır biraz 150 tllik parça parça hesapları düşün veya 25 dolar 150 kron :d yorumlarınızı silin de rezil olmayın hocam
  • 01-09-2020, 21:07:53
    #13
    ultrAsalet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yardım konumu baltalama lütfen bu işi yapmadığın burdan belli anlasan bu yorumu atmazdın kafanı çalıştır biraz 150 tllik parça parça hesapları düşün veya 25 dolar 150 kron :d yorumlarınızı silin de rezil olmayın hocam
    işte aramızdaki fark zaten burada sen 150 lik hesaplar ile uğraşırsın biz kart arkası iban methodlarını bıraklı yıllar oldu bir gün özel ders veririm
  • 01-09-2020, 21:26:43
    #14
    Özel eğitim veririm isteyene pm atsın sevgiler
  • 01-09-2020, 21:30:43
    #15
    SeoKeyword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte aramızdaki fark zaten burada sen 150 lik hesaplar ile uğraşırsın biz kart arkası iban methodlarını bıraklı yıllar oldu bir gün özel ders veririm
    keyfî olarak mı bıraktınız yoksa yapamıyor musunuz şuan?
  • 01-09-2020, 21:32:16
    #16
    PashaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keyfî olarak mı bıraktınız yoksa yapamıyor musunuz şuan?
    hollanda patlayınca bıraktım.