• 29-08-2020, 16:40:38
    #10
    Hala ciddi satışlar yapabiliyoruz. Pixel olmadan, sadece trafik sağlamakla sonuç zaten alamazsınız. Özellikle eticaretteyseniz pixel-katalog-dönüşüm üçlüsünü çok iyi bilip çok iyi kurgulamanız gerekiyor. Kurulum bile yapmamış bir hesaba sahipseniz geçmiş olsun, şuana kadar hep kumar oynamışsınız.
  • 29-08-2020, 16:47:46
    #11
    mediatik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala ciddi satışlar yapabiliyoruz. Pixel olmadan, sadece trafik sağlamakla sonuç zaten alamazsınız. Özellikle eticaretteyseniz pixel-katalog-dönüşüm üçlüsünü çok iyi bilip çok iyi kurgulamanız gerekiyor. Kurulum bile yapmamış bir hesaba sahipseniz geçmiş olsun, şuana kadar hep kumar oynamışsınız.
    Hocam bizim Web sitesi yok. Facebook sayfası üzerinden satış yapıyoruz. Yani gönderi etkileşimi kullanıyoruz reklam olarak. 2020 ye girene kadar herşey güzeldi. Şuan resmen tık yok
  • 29-08-2020, 16:50:39
    #12
    Uygulama içinden zaten bir dönüş beklemeyin. Daha önceki satışlarınız da anca reklam harcamanıza denk olmuştur. Websitesi olmadan ve dediğim şeyleri anlamadan çok kazanmayı/büyümeyi maalesef beklemeyin. Ayrıca etkileşim reklamlarının amacı daha çok yorum/beğeni ve paylaşım almaktır, satış değil. Satış istiyorsanız yeteri kadar pixel datasına sahip olduktan sonra dönüşüm kullanacaksınız ve remarketing yapacaksınız
  • 29-08-2020, 16:57:34
    #13
    mediatik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygulama içinden zaten bir dönüş beklemeyin. Daha önceki satışlarınız da anca reklam harcamanıza denk olmuştur. Websitesi olmadan ve dediğim şeyleri anlamadan çok kazanmayı/büyümeyi maalesef beklemeyin. Ayrıca etkileşim reklamlarının amacı daha çok yorum/beğeni ve paylaşım almaktır, satış değil. Satış istiyorsanız yeteri kadar pixel datasına sahip olduktan sonra dönüşüm kullanacaksınız ve remarketing yapacaksınız
    Peki o "yeteri kadar pixel datasına sahip olduktan sonra" dediğiniz dataya sahip olmak için ne yapılacak trafik reklamı verilmeyecekmi?
  • 29-08-2020, 17:07:29
    #14
    Türk insanı zekidir reklamlarda satılan ürünü görüyor hemen pat gidiyor trendyola yazıyor hepsiburadana yazıyor orda daha uyguna ürünün güvenle sipariş veriyor günümüzde +13 yaşından +65 yaşına kadar her insan artık telefon kullanmasını cok iyi biliyor yani sorun reklamlarda değil sorun insanların açık gözlülüğü uyanıklılığında
  • 29-08-2020, 17:18:10
    #15
    ibamedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk insanı zekidir reklamlarda satılan ürünü görüyor hemen pat gidiyor trendyola yazıyor hepsiburadana yazıyor orda daha uyguna ürünün güvenle sipariş veriyor günümüzde +13 yaşından +65 yaşına kadar her insan artık telefon kullanmasını cok iyi biliyor yani sorun reklamlarda değil sorun insanların açık gözlülüğü uyanıklılığında
    Aynen +1
  • 29-08-2020, 17:53:35
    #16
    ibamedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk insanı zekidir reklamlarda satılan ürünü görüyor hemen pat gidiyor trendyola yazıyor hepsiburadana yazıyor orda daha uyguna ürünün güvenle sipariş veriyor günümüzde +13 yaşından +65 yaşına kadar her insan artık telefon kullanmasını cok iyi biliyor yani sorun reklamlarda değil sorun insanların açık gözlülüğü uyanıklılığında
    o zaman orada olmayanı satmak lazım gerçi ben daha hiç bir şey satmadım da arayıştayım