Merhabalar, coronavirüs dönemi öncesinde facebook destek merkezine messenger ile ulaşabiliyorduk. Şu anda ne yaptıysam hiçbir destek sayfası bulamadım. Bir reklamı ilkelere uymadığı için kapatmış facebook. Reklam 4 aydır açık ve toplamda 10.000₺'ye yakın harcama yaptı. Kapanan reklamı tekrar açmaya çalıştığımda sürekli hata veriyor. Nasıl ulaşabilirim facebook'a?