• 28-06-2020, 23:43:54
    #10
    DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu kötüleme mi ?
    yok vakıfbank kullanın yok akbank kullanın ya arkadaş milleti böyle şeylerle paranoyak etmeyin.
    Facebook niye sanal kartları engellesin arkadaşım her gün pep ile reklam çıkıyorum sizce sorun facebook mu yoksa sende mi ?
    nasıl çıktığını özel mesaj ile bildirir misin? bende ya devredışı veriyor yada yada hesap kapatılıyor. profilde düzenleme mi yapmamız gerekiyor bilgi verir misiniz?

    teşekkürler.
  • 29-06-2020, 00:33:06
    #11
    herkese kolay gelsin inşallah sorunlarınız çözülür
  • 29-06-2020, 12:57:17
    #12
    DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu kötüleme mi ?
    yok vakıfbank kullanın yok akbank kullanın ya arkadaş milleti böyle şeylerle paranoyak etmeyin.
    Facebook niye sanal kartları engellesin arkadaşım her gün pep ile reklam çıkıyorum sizce sorun facebook mu yoksa sende mi ?

    Onun için mi sürekli sanal kart alıyorsunuz 😅



    DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu kötüleme mi ?
    yok vakıfbank kullanın yok akbank kullanın ya arkadaş milleti böyle şeylerle paranoyak etmeyin.
    Facebook niye sanal kartları engellesin arkadaşım her gün pep ile reklam çıkıyorum sizce sorun facebook mu yoksa sende mi ?
    Merak ettim açıkçası herkese saçmalamayın ne akbank ne vakıf diyip kendinizin Akbank sanal kart arayışınızı 😅
  • 29-06-2020, 12:59:14
    #13
    KraLReklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Onun için mi sürekli sanal kart alıyorsunuz 😅
    merak etme tüm bankalar var
  • 29-06-2020, 13:07:01
    #14
    DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merak etme tüm bankalar var
    Kolay gelsin 😂👍
  • 29-06-2020, 14:32:09
    #15
    Herkese kolay gelsin simdiye kadar toplamda 600 tl lil fatura kesildi ama günlük mak 68 tl harcıyor reklam bu durumu nasıl geçebilirim Facebook la iletisime geçtim yükseltmiyorlar reklamdan verim alamıyoruz
  • 29-06-2020, 22:27:19
    #16
    Faturalandırmalı hesaptan alabileceğiniz verim çok çok az. Bunu deneyimlemiş biri olarak söylüyorum. Sürekli yeni reklam açtığınız ve hiçbir şekilde piksel kullanamadığınız için 150₺'lik bir reklam hesabından %10 verim alırsınız. Hesabı siz açıp 2-3 liraya mal ediyorsanız mantıklı. Ama bunun dışında mantıksız olarak görüyorum.

    150₺'lik reklam hesapları ile günde 2-3 civarı sipariş alıyordum.Şu an piksel üzerinden 150₺'ye 15'ten fazla sipariş alıyorum.