Faturalandırmalı hesaptan alabileceğiniz verim çok çok az. Bunu deneyimlemiş biri olarak söylüyorum. Sürekli yeni reklam açtığınız ve hiçbir şekilde piksel kullanamadığınız için 150₺'lik bir reklam hesabından %10 verim alırsınız. Hesabı siz açıp 2-3 liraya mal ediyorsanız mantıklı. Ama bunun dışında mantıksız olarak görüyorum.
150₺'lik reklam hesapları ile günde 2-3 civarı sipariş alıyordum.Şu an piksel üzerinden 150₺'ye 15'ten fazla sipariş alıyorum.