• 18-05-2020, 18:03:33
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herhangi bir onayı olmasada olur bir uygulama için kullanacağım. Sadece uygulamaya giriş yapsam benim için yeter.
    20 tane hesap alınacaktır.
    Uçuk fiyatlar yazanlar yazmasın alacağım hesaplar çöp hesap olsa bile olur.

    Ödeme Akbank işbank, ziraat eft-havale
  • 18-05-2020, 18:10:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    @Omuk; hocam yardımcı olur.
  • 18-05-2020, 18:14:33
    #3
    Ben hesapları uzun süre kullanmayacağım bu fiyatlar biraz pahalı.
  • 18-05-2020, 18:19:55
    #4
    TheSopranos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Omuk; hocam yardımcı olur.
    Teşekkür ederim hocam.

    Rorschach hocam size ne kadarlık hesap lazım ?
  • 18-05-2020, 18:22:24
    #5
    Omuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam.

    Rorschach hocam size ne kadarlık hesap lazım ?
    100 hesabı 60 TL'den aldım geçen gün. Şimdi 20 hesap lazım.
  • 18-05-2020, 19:35:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    100 hesap 60TL iyi rakam.
  • 18-05-2020, 19:38:40
    #7
    P.M Atıldı.
  • 29-06-2020, 00:45:42
    #8
    yanlış anlamayın konu müsaitse bende arıyorum tek seferlik bir uygulamaya giriş yapsın sonra hesap kapansın yeter ki giriş yapsın
  • 29-06-2020, 01:04:29
    #9
    hazirhesaplar.com dan alışverişiniz gerçekleştirebilirsiniz toplu alımda indirim yapabilirim. 1 adet yabancı facebook hesabı 0.70KRŞ