• 10-05-2020, 01:18:47
    #1
    Merhaba iyi geceler arkadaşlar reklamı onaya gönderdiğim gibi hesap hatasına düşüyor bu son 2-3 gündür böyle sizde de aynı sorun mevcut mu acaba çözümü bilen var mı?
  • 10-05-2020, 01:25:43
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hesap hatası verdiğinde genelde ödeme ile ilgili sorun olduğunu belirtir. Ya harcama sınırı vardır ona gelmiştir,ya kartından ödeme alamamıştır genelde bu tarz hatalar oluyor ondan dolayı ilgili hesabın ödeme sayfasına bir bakın hocam orada uyarı yer alacaktır muhtemelen
  • 10-05-2020, 01:28:58
    #3
    Hocam daha ilk onaya gönderince değerlendirmedeyken hesap hatası oluyor provizyona da düşmüyor kodda gelmiyor direk hesap kapatılıyor