Reklam yayınında bence hata var. İnsanlar korona virüsü sebebi ile evde olduklarından dolayı yatırımcılar iyi değerlendiriyorlar bu durumu ve reklam çıkıyorlar.
Dün ben de reklam çıkayım dedim ama sürekli reklamını hazırlanıyor dedi, durdu. Çok yoğun olduğunu düşünüyorum.