• 12-03-2020, 13:38:16
    #1
    Merhabalar Facebook reklam onayından sonra faturalandirma düşmesi ile ilgili sorunlar yaşıyorum...

    Sorunu çözmek için konu ile alakalı ucretli ücretsiz yardimci olabilecek birileri var mı?

    Teşekkür ederim şimdiden
  • 12-03-2020, 13:41:45
    #2
    Bende çok kez denedim çözüm yok ABD Rusya her türlü lokasyon kullandım kafayi yicem çözüm yok
  • 12-03-2020, 16:19:56
    #3
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende çok kez denedim çözüm yok ABD Rusya her türlü lokasyon kullandım kafayi yicem çözüm yok
    Nasıl çözüm yok burada arkadaşlar söyledi 300 TL harcat boş reklama kapat sonra yeni reklam bas üzerine dedi adam verdi ya taktiği denemediniz mi
  • 12-03-2020, 16:20:33
    #4
    Beykozlu25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl çözüm yok burada arkadaşlar söyledi 300 TL harcat boş reklama kapat sonra yeni reklam bas üzerine dedi adam verdi ya taktiği denemediniz mi
    Hocam 12.5 sınır var 300 nasıl harcatacaksin
  • 12-03-2020, 16:21:38
    #5
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 12.5 sınır var 300 nasıl harcatacaksin
    150 ye çıkıyor bir daha işte denemediniz mi bilen arkadaşlar yanlışsam yazsın hatta satış bile yapıyorlar yöntemi he gene düşer mi bilmiyorum bende düştü mesela
  • 12-03-2020, 16:31:03
    #6
    Çözümü var.
  • 12-03-2020, 17:56:29
    #7
    Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözümü var.
    Çözümün var olduğunu bildiğim için konu açtım.. siz açtığım konulara bundan sonra ilgi göstermeyin lütfen
  • 12-03-2020, 17:59:18
    #8
    bbusraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözümün var olduğunu bildiğim için konu açtım.. siz açtığım konulara bundan sonra ilgi göstermeyin lütfen
    5 gün boyunca surekli farkli gorsel kullandım sorun yoktu. Bugun 1 tanesi düşmüş. Sanirim ayni görseli kullandim
  • 12-03-2020, 18:01:01
    #9
    maksimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 gün boyunca surekli farkli gorsel kullandım sorun yoktu. Bugun 1 tanesi düşmüş. Sanirim ayni görseli kullandim
    Sadece görsel den olduğunu düşünmuyorum