• 22-02-2020, 18:11:33
    #1
    Merhabalar,

    Nasıl Facebook Grubu Kasabilirim? Önerileriniz nelerdir?

    300-400 kişilik aktif bir grubum olsun istiyorum.
  • 22-02-2020, 18:14:06
    #2
    TayfunGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Nasıl Facebook Grubu Kasabilirim? Önerileriniz nelerdir?

    300-400 kişilik aktif bir grubum olsun istiyorum.
    ilk önce içeriklerinizin güzel ve orjinal olması gerekiyor. Kullanıcıyı çekmeli.... Bir de Facebook sponsor seçenekleri mevcut web sitesi, grup, şirket vs tanıtımı yapabilirsiniz. Hedef kitlenizi de seçebilirsiniz.
  • 22-02-2020, 18:48:25
    #3
    bebekforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk önce içeriklerinizin güzel ve orjinal olması gerekiyor. Kullanıcıyı çekmeli.... Bir de Facebook sponsor seçenekleri mevcut web sitesi, grup, şirket vs tanıtımı yapabilirsiniz. Hedef kitlenizi de seçebilirsiniz.
    Hocam şimdi şöyle söylüyeyim, bir kampanya sitemiz var. Yaklaşık 5 aydır piyasadayız fakat kendi kitlemizi oluşturmadığımız sürece herşey inişli çıkışlı oluyor. Sabit bir düzene ve kitleye girelim istedik. Sitemizdeki içerikleri paylaşsak sponsor reklam çıksak bir faydası olur mu?
  • 22-02-2020, 19:35:27
    #4
    Hocam 10 tane fake Facebook hesabınız olsun o hesaplardan da insanları ekleyin her hesap 5k eder. Eklediğiniz kişileri gruba davet edin bahsettiğiniz kitle 10 gün içinde oluşur belki de daha kısa sürer.
  • 22-02-2020, 21:13:52
    #5
    haysebeyse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 10 tane fake Facebook hesabınız olsun o hesaplardan da insanları ekleyin her hesap 5k eder. Eklediğiniz kişileri gruba davet edin bahsettiğiniz kitle 10 gün içinde oluşur belki de daha kısa sürer.
    Kapanma gibi bir durum yaratır mı?
  • 22-02-2020, 21:59:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Eskide uyguladığım bi taktik vardı 10 adet bayan facebook hesabı ve 10 adet hesapla her gruba katılım sağlayip bayan hesapları kasardım ardından gruba davet ederdim : ) bu sayede grup organik kitleye dönüşürdü belli bi noktadan sonra otomatik büyüme oluşuyordu şuan pek ilgilenmeye vakit yok eskiler eskide güzeldi : )