• 04-11-2019, 17:34:10
    #1
    Merhaba güncel dev göre facebook ile giriş yap secret ve api keyler nasıl alınır var olan kaynaklar hep eski sistemi gösteriyor
  • 04-11-2019, 17:56:28
    #2
    Platin üye
    Merhabalar son 1 yılda tüm siteler direk uygulama onayı ile oto key alıyor token paylaşmıyor. Yani benim gözlemlediğim bu şekildeydi.
  • 04-11-2019, 19:01:44
    #3
    MertBirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar son 1 yılda tüm siteler direk uygulama onayı ile oto key alıyor token paylaşmıyor. Yani benim gözlemlediğim bu şekildeydi.
    mobil uygulamam için gerekli hocam nasıl yapsam bilemedim. direkt face iile girişi kaldırsam mı acaba
  • 04-11-2019, 19:22:13
    #4
    Platin üye
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mobil uygulamam için gerekli hocam nasıl yapsam bilemedim. direkt face iile girişi kaldırsam mı acaba
    Mobil uygulamanıza facebook uygulama eklentisi yapın direk uygulama + uygulama olarak giriş yaptırabilirsiniz. Busines'den ekleniyordu sanırım