Anket Facebook Adbreak Kategorisi Açılsın mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 10
Facebook Adbreak Kategorisi Açılsın mı?
Evet
%80,00 (8 Oy)
Hayır
%20,00 (2 Oy)
  • 27-10-2019, 15:34:49
    #1
    Selamlar herkese.

    Son zamanlarda fazlaca adbreak konusu ile ilgilenen arkadaşlar var ben de buna dahil Bu konuları tek bi kategori altında toplasak ya artık?

    Hem yardımlaşma hem de beyin fırtınası olarak iyi olacağıını düşünüyorum. @Elentra; ve @BERKEAKGUN; hocam ne dersiniz?

    Herkese iyi çalışmalar dilerim.
  • 27-10-2019, 15:36:29
    #2
    Platin üye
    Facebook adbreak almayı bizlere açtığı zaman legal şekilde , açılır büyük ihtimalle hocam
  • 27-10-2019, 15:41:01
    #3
    Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook adbreak almayı bizlere açtığı zaman legal şekilde , açılır büyük ihtimalle hocam
    Aslında pek illegal değil hocam. Şuan Türk banka hesaplarını kabul ediyor. Dün gece başladım ben de. Sdece sayfa ve profil konumunu değiştirerek kolaylıkla yapılıyor.
  • 27-10-2019, 15:48:43
    #4
    Platin üye
    usta şunu denek istemiştim yani bir yolla yapılıyor evet ama direk başvursanız ülkenizde kullanılamaz diyor onu demek istiyorum
  • 28-10-2019, 20:33:43
    #5
    Yeni bir kategori olarak değil de Facebook Instant ile birleştirilse iyi olur. Para Kazanma özelliği ikisi ile ilgili onun için konuyu çok yönlü bilmekte fayda var. Ben öneri kısmında bunu 2 ay önce önermiştim ama destek olmadı onun için yapılmadı.
  • 28-10-2019, 21:29:13
    #6
    Aslında bunun Facebook Para Kazanma adı altında Ad Break ve Instant Articles şeklinde de 2 alt başlık açılması gerek.
  • 29-10-2019, 01:28:17
    #7
    Konu takibindeyim güzel ülkemizde hizmete açıldığında gündeme getireceğim.
    Teşekkürler arkadaşlar.