Son zamanlarda fazlaca adbreak konusu ile ilgilenen arkadaşlar var ben de buna dahil
Bu konuları tek bi kategori altında toplasak ya artık?Hem yardımlaşma hem de beyin fırtınası olarak iyi olacağıını düşünüyorum. @Elentra; ve @BERKEAKGUN; hocam ne dersiniz?
Herkese iyi çalışmalar dilerim.