• 04-08-2019, 21:39:08
    #1
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Şuan faturalandırma düzeyimi geçmeme rağmen facebook tanımlı kartımda para çekmeyi denemedi.
    Sizce sorun nedir?

  • 04-08-2019, 21:41:35
    #2
    biraz daha harcar sonra çeker merak etmeyin
  • 04-08-2019, 21:45:55
    #3
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    netapidll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz daha harcar sonra çeker merak etmeyin
    Bugüne kadar küsüratsız ulaştığı an çekerdi.
    Para olmadığı zaman reklamları otomatik durdururdu şimdi kartta para yok manuel öde diorum parayı çekemiyor haliyle
    ama reklamlarıda durdurmuyor herzamankinden farklı bir durum var.
  • 05-08-2019, 01:33:39
    #4
    Roy
    R10 🚀
    Genel güncellemelerden dolayı olan durum hocam. Tahminimce 1570-1620 civarlarında çekecektir. Sonra düzey artacaktır.