• 30-03-2019, 12:51:47
    #1
    Seçime yoruyorum bir çok aday reklam veriyor gibi görünüyor bu bir sebep olabilir diye düşünüyorum. Sizdede reklamlar pahalımı ?
  • 30-03-2019, 14:05:01
    #2
    Aynı sorun bende de mevcut seçim ile alakalı yarın düzeleceğini umuyorum.
  • 30-03-2019, 14:41:07
    #3
    Toker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorun bende de mevcut seçim ile alakalı yarın düzeleceğini umuyorum.
    10-15 kuruşa click alıyorken şuanda 40-50 kuruşları görüyorum. İnşallah düzelir bende pazar gece 12 den sonra düzeleceğini düşünüyorum.