Merhabalar, öğleden bu zamana kadar aşırı derece bir kasma var facebook'ta. Acaba internetten mi kaynaklı diyorum, twitter taş gibi çalışıyor, R10 desen makine, youtube'den videoları mis gibi izliyorum..
Sizde kasma sorunu yaşıyor musunuz?
Sizde de Kasma Oluyor Mu?
6
●171
- 14-12-2018, 00:11:21Bir fotoğraf yüklemem bayağı vaktimi alıyor. İnşallah yarına düzelir, video falan eklemem gerekiyor sayfaya sırf bu kasma yüzünden bekliyorum.mkadzynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2018, 00:17:14Bence facebook yönetimi deniyor olabilirVarro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Toprağım özel mesaj gönderiyorum. - 14-12-2018, 00:19:44sosyal ağlara optimizasyon şart... Dandik sunucularda barınıyor muş

- 14-12-2018, 00:22:11Her türlü Çetinkaya Ajans diyorum ben, tüm sosyal ağların ilerisindedirTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O değil de bir tane sosyal ağ kursanda orada takılsak artık?

