Merhabalar, yaklaşık 30 dakika önce 4 yıldır düzenli olarak kullandığım facebook hesabımda bir sorun yaşadım, karşı taraf bana mesaj gönderdiğinde mesajı göremiyorum, mesajı sadece F5 attığımda yani sayfayı yenilediğimde görebiliyorum. Bu sorunu nasıl çözebilirim? tarayıcı kaynaklı sorun derseniz mozilladan denedim aynı sorunu almaktayım, başka bir çare olarak çerezleri temizleyip hesabımı dondurup tekrar açtım ama sorun düzelmedi bu sorunu nasıl çözebilirim? veya daha önce böyle bir sorunla karşılaşıp çözüme kavuşturan var mı? şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.