Sizdede yavaşlama var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizdede yavaşlama var mı?
2
●
151
R10.net
Sosyal Medya
Facebook
Sizdede yavaşlama var mı?
05-03-2018, 12:05:59
#1
harosa
An itibari ile facebook çok yavaş bende. Bu sorun sizde de var mı?
Düzeldi.
05-03-2018, 12:10:04
#2
Valx
İnstagram'da yavaşlık var bende
05-03-2018, 12:11:17
#3
GiRGiN
Bir problem görünmüyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler