Arkadaşlar İnstant'a başvuru yapacağım, sitedeki makaleler facebook paneline bu kodlama ile düşüyor. Makalelerde sarı ünlem yada kırmızı ünlem yok. Ancak çoğu arkadaşta bu şekilde görünmüyormuş. Herhangi bir sorun teşkil eder mi ? Bilgisi olan var mı acaba ?