hem sayfa kapandı hem de uygulama askıya alındı uygulamayı hataları düzenleyip 3 ay sonra itirazda bulunabilirsin yazıyordu. itirazda bulundum ama cevap olarak saçma sapan bir şekilde şöyle bir cevap geldi: "Görüşlerin Facebook'u geliştirmekte kullanılacaktır. Zaman ayırıp hata bildiriminde bulunduğun için teşekkürler. "
heralde otomatik mesajdı.
eğer paramı kurtarabileceksem bana ücretli olarak bu taşıma işlemini yapabilir misiniz? tabi uçuk bi rakam istemeyecekseniz
Ücret istemem de uygulamada sorun yoksa hallederiz