• 05-12-2017, 22:35:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar. İPhone uygulamasında fotoğraf-video beraber paylaşmak kaldırıldı diğer telefonlardan atılıyor fakat son bir aydır normal olarak yüklediğim video-fotoğraf paylaşımı erişim almıyor aynı sorunu yaşayıp çözebilen ya da bana çözüm önerisi olan var mı? Teşekkürler.
  • 07-12-2017, 01:20:22
    #2
    Söylediler banada bu durumu ama ben yaşamıyorum böyle bir sorun telefonum s7 edge samsung güncelleme var şuan bekliyorda yapmadım belki bendede olabili r güncellemden sonra da dönüş yaparım
  • 07-12-2017, 01:32:22
    #3
    Bu bilgiler şu yüzden paylaışmıyor sanırım bug gibi bir şey ve sorunu direkt çözüyorlar. ben biliyorum ama bu sebeple paylaşamıyorum. ama bir çözümü var araştırın biraz arayın tarayın yapılıyor şuan aktif olarak.
  • 07-12-2017, 16:14:27
    #4
    Baya araştırdım da maalesef çözüm bulamadım. Bilen birisi hayrına paylaşırsa iyi olur ama bakalım