Ücretsiz Facebook Oto Üyelik Açıcı Program V2 // Koding Life
92
●5.050
- 03-12-2017, 13:06:55sites.txt var klasorde oraya kaydediyorDeablone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok usta düşmezhakanergun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ss atarmısınktjandarm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir ss de sen atı verdeniz3288 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-12-2017, 14:31:08güzel bir yazılım olmuş mutlaka kullanan arkadaş olacaktır ama .NuhYilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hoş durumlar var onları gidermen gerekir diye düşünüyorum. - 03-12-2017, 14:32:49sana neden öyle oldunu özelden yazdım.ibrahimt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-12-2017, 14:36:13arkaşlar yazılım açılan hesap bilgilerini uzak mysql e kayıt ediyor yani acmış olduğunuz hesapların bir kopyası kayıt ediliyor.
1-100 tane isim soyisim var uzak mysql kullanmak yerine localdb kullanabilirsin (firebird , txt , access,mssql lcoaldb , sqlce , sqllite vs ) yada array tanımlayıp içeriye alabilirsin .
2- Yazılımı kullanan arkadaşların actıkları hesap bilgilerini kendi tarafına kayıt etmek yerine doğrudan oluşan veriyi direk txt ye write edebilirsin. - 03-12-2017, 14:37:21tamamdir şimdi programı güncellemeye alıyorum akşam tekrardan aktif olacaktir.ibrahimt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle