• 03-12-2017, 10:55:36
    #28
    hocam indirdikten sonra arşiv hatası veriyor.
  • 03-12-2017, 12:14:30
    #29
    Teşekkürler hocam
  • 03-12-2017, 12:15:41
    #30
    arşiv hatası veriyor.
  • 03-12-2017, 13:06:55
    #31
    Deablone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok teşekkürler hocam. oluşturulan profil bilgileri bir text belgesine kayıt oluyor mu? nereden göreceğim açılan hesap ve bilgilerini?
    sites.txt var klasorde oraya kaydediyor
    hakanergun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle paylaşım için teşekkürler hesap sıkıntıya düşmez dimi üstad
    yok usta düşmez
    ktjandarm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam indirdikten sonra arşiv hatası veriyor.
    ss atarmısın

    deniz3288 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arşiv hatası veriyor.
    bir ss de sen atı ver
  • 03-12-2017, 14:31:08
    #32
    NuhYilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;
    İyi forumlar işinize yaracağını düşünerek hazırladığım Facebook Oto Üyelik Açıcı Programısizlerle paylaşıyorum.
    Program Özellikleri
    -Oto İsim
    -Oto Soyisim
    -Proxy Modülü Şimdilik Aktif Değil (Test Aşamasında)
    -Oto Mail Alıcı
    -Oto Mail Onaylayıcı

    Güncelleme V2.0.1
    -Giriş Ekranı Kaldırıldı Direk Bot Başlangiç Ekranı Gelmektedir.

    Program Videosu

    https://www.youtube.com/watch?v=Azat...ature=youtu.be

    İndirme Linki : Tıkla
    İndirme Linki2 : Tıkla
    güzel bir yazılım olmuş mutlaka kullanan arkadaş olacaktır ama .
    hoş durumlar var onları gidermen gerekir diye düşünüyorum.
  • 03-12-2017, 14:32:49
    #33
    ibrahimt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel bir yazılım olmuş mutlaka kullanan arkadaş olacaktır ama .
    hoş durumlar var onları gidermen gerekir diye düşünüyorum.
    sana neden öyle oldunu özelden yazdım.
  • 03-12-2017, 14:36:13
    #34
    arkaşlar yazılım açılan hesap bilgilerini uzak mysql e kayıt ediyor yani acmış olduğunuz hesapların bir kopyası kayıt ediliyor.
    1-100 tane isim soyisim var uzak mysql kullanmak yerine localdb kullanabilirsin (firebird , txt , access,mssql lcoaldb , sqlce , sqllite vs ) yada array tanımlayıp içeriye alabilirsin .
    2- Yazılımı kullanan arkadaşların actıkları hesap bilgilerini kendi tarafına kayıt etmek yerine doğrudan oluşan veriyi direk txt ye write edebilirsin.
  • 03-12-2017, 14:36:54
    #35
    İki linktende ayrı ayrı indirmeyi denedim. defalarca.. hep arşiv hatalı uyarısı veriyor..
  • 03-12-2017, 14:37:21
    #36
    ibrahimt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkaşlar yazılım açılan hesap bilgilerini uzak mysql e kayıt ediyor yani acmış olduğunuz hesapların bir kopyası kayıt ediliyor.
    1-100 tane isim soyisim var uzak mysql kullanmak yerine localdb kullanabilirsin (firebird , txt , access,mssql lcoaldb , sqlce , sqllite vs ) yada array tanımlayıp içeriye alabilirsin .
    2- Yazılımı kullanan arkadaşların actıkları hesap bilgilerini kendi tarafına kayıt etmek yerine doğrudan oluşan veriyi direk txt ye write edebilirsin.
    tamamdir şimdi programı güncellemeye alıyorum akşam tekrardan aktif olacaktir.