• 30-11-2017, 16:17:17
    #1
    Facebook üzerinde 2 3M aşarıya düşmeyen etkileşimim son dönemlere geldiğinde Bırakın 1M düşmeyi 500Knın altına düşmeye başladı ve gönderiler çok az ana sayfaya düşüyor ne oluyor sana Facebook ?
  • 30-11-2017, 16:19:07
    #2
    fatihsyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook üzerinde 2 3M aşarıya düşmeyen etkileşimim son dönemlere geldiğinde Bırakın 1M düşmeyi 500Knın altına düşmeye başladı ve gönderiler çok az ana sayfaya düşüyor ne oluyor sana Facebook ?
    Klasik mark zuckerberg kafası, en çok ben kazanacağım diyor
  • 30-11-2017, 16:20:36
    #3
    DWather adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klasik mark zuckerberg kafası, en çok ben kazanacağım diyor
    Kıytırık gönderilere reklam çıkınca şahlanıyor sağlam gönderiler 1K like anca alıyor çıldırtıcak
  • 30-11-2017, 16:21:59
    #4
    Hacı abi bu işler artık facebook üzerinden çok zorlaştı, reklam ve yayılma için facebook'a para harcamak zorunda bıraktı iyice.
  • 30-11-2017, 16:30:15
    #5
    instagramda 5K olan hesaplarda gönderiler 1k like alıyor soputtular iyice
  • 01-12-2017, 03:27:41
    #6
    vallahi bu ara sıyırdılar ben reklam bile çıkmıyorum
  • 01-12-2017, 10:14:43
    #7
    hakanergun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vallahi bu ara sıyırdılar ben reklam bile çıkmıyorum
    İnsanlarda heves bırakmıyorlar ya cidden etkileşim yerlerde olunca heves kalmıyor
  • 01-12-2017, 11:36:04
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle İyi Formlar arkadaşlar, facebook gönderinizi erişim, gösterim, beğeni, gibi uygulamaları uygun fiyata 3 milyonluk kitlemize reklam vererek sayfanızın erişimini yükseltebilirsiniz.
    R10 Dışı İletişim adresi skype: mertreyz
  • 01-12-2017, 13:06:57
    #9
    Medyakurtglobal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle İyi Formlar arkadaşlar, facebook gönderinizi erişim, gösterim, beğeni, gibi uygulamaları uygun fiyata 3 milyonluk kitlemize reklam vererek sayfanızın erişimini yükseltebilirsiniz.
    R10 Dışı İletişim adresi skype: mertreyz
    Reklamın iyisi kötüsü olmaz