• 15-11-2017, 10:51:57
    #1
    Merhaba arkadaslar son 10 gundur cıddı bır dusus yasıyorum 0,41lerde kızıyordum ama suan durum daha kötü. 0,20 oldu. 200K reklam gosterımı alıyorum ama para alamıyorum. Varmıdır bunun bır caresı
  • 15-11-2017, 11:50:32
    #2
    Aynen hocam bendere aynı durum var, 0,50 ile 0,70 arasında oynuyorsu son 1 hafadır 0,22 ile 0,30 arası yükselme yok durumlar çok kötü.. 100k 200k trafik çekiyoruz ama kazanç berbat..
  • 15-11-2017, 11:57:12
    #3
    Milano93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam bendere aynı durum var, 0,50 ile 0,70 arasında oynuyorsu son 1 hafadır 0,22 ile 0,30 arası yükselme yok durumlar çok kötü.. 100k 200k trafik çekiyoruz ama kazanç berbat..
    Sponsorlu reklamları kullanmaya başladım forumdan bırısı o sekılde daha ıyı oluyor cpm dedı ama tam tersı oldu. Yardım aldıktan sonra sureklı dusmeye basladı cpm onunla alakası var mı bılmıyorum. Hevesım kactı.
  • 15-11-2017, 12:21:43
    #4
    dogussonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sponsorlu reklamları kullanmaya başladım forumdan bırısı o sekılde daha ıyı oluyor cpm dedı ama tam tersı oldu. Yardım aldıktan sonra sureklı dusmeye basladı cpm onunla alakası var mı bılmıyorum. Hevesım kactı.
    Aynen hocam var bi sıkıntı facebook ile iletişime geçtim ama şansıma herhalde anlamayan birine denk geldim, olur böyle şeyler canınızı sıkmayın düzelir dedi 😂
  • 15-11-2017, 12:28:41
    #5
    Milano93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam var bi sıkıntı facebook ile iletişime geçtim ama şansıma herhalde anlamayan birine denk geldim, olur böyle şeyler canınızı sıkmayın düzelir dedi 😂
    Onlar senden daha az bılgıye sahıp. Bırde hızlı makalede vıdeo ıcı reklamlar var onu yapmayı beceremedım zaten yapsam cpm 10 olur bu kez dıye korkuyorum
  • 15-11-2017, 12:37:10
    #6
    Video içi reklam koyulabiliniyor mu?
  • 15-11-2017, 13:02:41
    #7
    Milano93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Video içi reklam koyulabiliniyor mu?
    facebookta okumustum konulabılıyor ama lınkını hatırlamıyorum suan cıkarsa bır daha karsıma yazarım buradan
  • 16-11-2017, 10:44:43
    #8
    dogussonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlar senden daha az bılgıye sahıp. Bırde hızlı makalede vıdeo ıcı reklamlar var onu yapmayı beceremedım zaten yapsam cpm 10 olur bu kez dıye korkuyorum
    Milano93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Video içi reklam koyulabiliniyor mu?
    dogussonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    facebookta okumustum konulabılıyor ama lınkını hatırlamıyorum suan cıkarsa bır daha karsıma yazarım buradan
    video içi reklamlar şuan bulunduğumuz ülkede desteklenmiyor bildiğim kadarıyla.
  • 01-12-2017, 12:48:49
    #9
    aynı dert bendede var.0,80 usd başladık 0.30 usd ye düştük.Bana şu ihtimal geliyor.Reklama girenler sayfa beğenisi kişiler olduğu için,aynı reklama giren aynı kişi reklam ücretlerini etkiliyordur.kanaatindeyim.



    yani facebook tekil erişime göre reklam ücreti alıyor.Bizdeki ziyaretçiler hep aynı ,reklam değişmesi gerekiyor.geneldede hep aynı reklam çıkıyor.