Hocam şimdi baltalamak olarak algılamayın da, zaten fatura sınırı 70 TL. Ekstra ne yapıyorsunuz hesaba kart eklemek dışında ?
Yaptığınız şey ön ödemeli olarak hesabın içine 70 TL atmak değil, yaptığınız şey hesaba kart ekleyip teslim etmek. Müşteriniz, 70 Tl sınırına ulaşınca borcu ödemiyor, facebook Türkiye üzerinde ağır yaptırımlar uyguluyor, adam gibi reklam da veremiyoruz.
Yaptığınız iş ne kadar etik.
40 tl için inanın değmez.
Benim tavsiyem, müşterinizin reklamını girin hesabı yürütün, sonrasında piyasa ederinden satın. Böylece hem siz kazanırsınız hem başka insanlar mağdur olmazlar.
Düşüncelerimi yanlış anlamayın hayırlı satışlar dilerim.