• 25-01-2017, 01:10:37
    #1
    Merhaba arkadaşlar bugün birşey yapmadan facebook hesabım kapandı, kimliğimi yollasam açılma şansı nedir ? birde facebook hesabım isim değiştirmeden dolayı İsmim İsmim Soyadım şeklinde olmuştu kimlik yollasam herhangi bir sorun olurmu ?
  • 25-01-2017, 01:24:44
    #2
    Eğer açılmasını istiyorsanız kimlik göndermelisiniz.
    Sonuçta kişisel hesabınız.
    Seri numarasının üstüne kağıt yapıştırın öyle gönderin.
  • 25-01-2017, 06:31:54
    #3
    ben kimlik gönderdim 5gündür hala açılmadı. varmı başka yapabiliceğimiz bişey?