• 21-07-2016, 09:38:52
    #1
    Yeni tasarım güzel olmuş gibi önce ki eski tasarımı anımsadım(Yanlışta hatırlıyor olabilirim) gibi ama tam bilemedim
  • 21-07-2016, 11:10:07
    #2
    Herkestemi böyle ? Eskiye çevirme şansımız felan yok mu
  • 21-07-2016, 14:35:01
    #3
    Bende değişen bir şey yok. Ne gibi değişiklik var acaba?
  • 21-07-2016, 14:42:54
    #4
    Hiç beğenmedim. Eskisi daha iyiydi. Şimdi nereye bakacağımı şaşırıyorum. 3 kolon yapmaları çok kötü olmuş.
  • 25-07-2016, 20:03:06
    #5
    sayfamda 2 admin hesabım var, birisine girdiğimde sayfa eski halinde, diğeriyle baktıgımda sayfanın yeni halini görüyorum, profille alakalı birşey
  • 25-07-2016, 20:10:23
    #6
    Çoğu facebookta değişti yakında hepsinde değişir fakat Beğen butonu nerdeyse gözükmüyor o kötü olmuş beğen butonunu daha büyük ve net yapacaklarına tam tersi rezil etmişler
  • 25-07-2016, 23:01:37
    #7
    Üyeliği durduruldu
    her facebook güncellemesi gibi hiç beğenmicez sonra herkes alışacak
  • 25-07-2016, 23:07:46
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her güncellemede olduğu gibi bunda da sona kalanlardan oldum.. Merakla bekliyorum
  • 25-07-2016, 23:10:20
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bende önce değişti sonrada eski haline geri döndü