• 20-03-2016, 09:36:44
    #10
    Bende hiç bi sorun yok her siteye rahatlıkla girebiliyorum
  • 20-03-2016, 09:55:24
    #11
    zenmeta kurdum şu anda bende bir sorun yok
  • 20-03-2016, 11:14:14
    #12
    Vpn ile rahat giriliyor


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 20-03-2016, 14:45:50
    #13
    Rosso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vpn ile rahat giriliyor


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    evet doğru ama bu seferde normal sitelere girmekte zorluk çıkıyor bu nesaçma iş analamadım
  • 20-03-2016, 15:02:06
    #14
    Sorun internet bağlantındandır.Bende hiçbir yavaşlama veya sıkıntı yok tam gaz devam.Ttnet 8 mps