Buda facebook sahtekarlığı mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Buda facebook sahtekarlığı mı?
13
●
826
R10.net
Sosyal Medya
Facebook
Buda facebook sahtekarlığı mı?
1
2
09-02-2016, 18:00:15
#10
Modexi
türkçe karakter bile kullanamamış zavallım
lamer bile değil çakma lamer
09-02-2016, 18:30:14
#11
EminSargin
vay be facebook.com.tr domaini var ve uğraştığı şeylere bak
09-02-2016, 20:54:50
#12
LEGEND34
Üyeliği durduruldu
Aklında elindeki domaini kullandıkça kullanmak istiyor ama bu tarz şeylerle uğraşması çol aptalca. Facebook zaten yakında alır elindeki domaini.
09-02-2016, 21:01:00
#13
t4ko
LEGEND34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aklında elindeki domaini kullandıkça kullanmak istiyor ama bu tarz şeylerle uğraşması çol aptalca. Facebook zaten yakında alır elindeki domaini.
fake mail için domain almaya gerek yok programlar var bunu halleden zaten
10-02-2016, 09:45:47
#14
AlyOsman
Sonra vay efendim sayfam çalındı
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler