işte bu işleri yapmak için, dolandıracağı adamların gözüne girmek için gözdağı veriyor, bakın ben bunları yazıyorum ben bunlar gibi değilim, sayfaları siz ilk verin diyor
Vallahi arkadaş'a ben gerçekten üzüldüm, hem para gitti hemde akıl var mantık var, o sayfalar o kadar ücret etmez..
ben anlamıyorum herkes onun *********** olduğunu bilir diyorsunuz bu dolandırılan kişiler mahkemeye vermemişmi yani hala dolandırmaya devam ediyor öylemi