Baya ucuz rakamlara yapılabiliyor gibi. Yapan arkadaşlar nasıl bunu yaptığını anlatabilir mi?
Trabzonlu gördüm mü dayanamıyorum
Alaka Puan düzeyi yüksek reklam her zaman düşük harcar.
7 ve 7'nin altında ise kapat o kampanya'yı hocam hemen.
Görsel'in altında mutlaka yazı olması lazım,
Açıklamanın dikkat çekici olması lazım.
Yok Daha Neler,
Olmaz Olmaz Dediler Yaptı,
Yaptığına İnanamayacaksınız,
Sonunda Buda Oldu,
Şakanın sonunda olanlara inanamayacaksınız,
vs.. vs.. gibi hocam.
Yine olmaz ise toprağım PM at bir iki tüyo daha var onlarıda söylerim.