ArkadaÅŸlar selamlar.
Sayfam ile işlem yapmak istediğimde sağ üste tıklıyorum sayfalar listeleniyor ama
Facebook'u ÅŸu adla kullan:
yerine
Sayfalarınız:
şeklinde çıkıyor.
Bunun çözümünü bilen var mı ?
Facebook'u şu adla kullan: Çıkmıyor ?
3
●1.316
- 06-10-2015, 18:48:02MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sayfanızla giriş yapmak ıstıyorsunuz sanırım .eğer oyleyse buna tıklayın ve hangi sayfanıza giriş yapmak istiyorsanız sayfanızın adının karşısında log in kısmına tıklayın ve sayfanızla giriş yapacaksanız
https://www.facebook.com/bookmarks/pages - 07-10-2015, 10:38:27Thunderbolt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam normalde çıkıyor ama bunda çıkmıyor anlamadım gitti ya
