• 10-10-2015, 22:13:44
    #46
    oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu dnsyi sizin dediğiniz gibi yaparsam facebook hesapları kod falan ister mi? Yani bir ara vpn gibi sitelerden girince bu tarayıcı vs başka dedi. Bunda da böyle olmasın
    bugüne kadar sorun cıkmadı
  • 11-10-2015, 00:28:18
    #47
    Google Chrome ' ye ZenMate uygulaması ekleyerek sorunsuz şekilde tüm erişime kısıtlı sitelere girebilirsiniz ben şuan facebook ' a sorunsuz şekilde giriyorum.
  • 11-10-2015, 11:29:19
    #48
    StuntGraphic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google Chrome ' ye ZenMate uygulaması ekleyerek sorunsuz şekilde tüm erişime kısıtlı sitelere girebilirsiniz ben şuan facebook ' a sorunsuz şekilde giriyorum.
    kesinlikle iş görüyor teşekkürler.
  • 11-10-2015, 11:37:51
    #49
    StuntGraphic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google Chrome ' ye ZenMate uygulaması ekleyerek sorunsuz şekilde tüm erişime kısıtlı sitelere girebilirsiniz ben şuan facebook ' a sorunsuz şekilde giriyorum.
    sorun çözüldü sorun olmaz herhalde
  • 11-10-2015, 14:04:38
    #50
    Miilet ortalarda yok yada erişimler Gitti gene. En kötü paylasımım 20K erısım alıyordu sımdı 5 K almıyor
  • 11-10-2015, 14:22:57
    #51
    oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bunlar yavaşlatılınca ne oluyor ? yani sosyal medya o kadar ilerledi ki herkesin her şeyden yine haberi oluyor amaç bu haberlerin yayılmaması mı?
    Amaç olaylar yine geziparkına dönmesin millet örgütlenmesin hiçbirşey duymasın öğrenmesin olaylar bitince sessiz sakin uyutmaya devam.. medya yetmıyor sımdıde sosyal ağlarda gözleri.
  • 11-10-2015, 15:32:51
    #52
    Bu durum facebook apilerini ve kullanıcılarını da etkilemekte. Zenmate veya vpn kullanmayan api kullanıcıları sitelerde hit ve uygulama düşüşü yaşatmakta.

    Nasıl bir mantıktır bu facebook a girişleri ağırlaştırarak neyi çözebileceklerini sanıyorlar ayıp yahu...
  • 11-10-2015, 19:18:03
    #53
    çok yavaşlık var şuanda, hiç çekilmiyor.
  • 11-10-2015, 19:36:09
    #54
    facebooka giriş yapmak için dünden itibaren zenmate yada buna benzer eklenti yada vpn gibi proxy aracları kullanıyoruz amaç yavaş olan yada griş yapılamayan sosyal medya hesaplarımıza giriş yapmak için . bu proxyleri kullanırken acaba r10.net forumuna giriş yapar isek üye hesabımızla alakalı olarak bugün yada ileride herhangi 1 şekılde farklı ip girişi nedeniyle sıkıntı yaşarmıyız acaba . çünkü ben r10 foruma giriş yaparken bütün proxyleri kapatarak giriş yapıyorum ancak diğer sekmede işlerimiz nedeniyle facebook ve twitter gibi hesaplarımızda açık vaziyette .r10 forumdan cıkış yaparak diğer sosyal medya hesaplarıma giriş yapıyorum .yani ikisini aynı anda kullanamıyorum hem r10 formuna giriş hemde facebook kullanamıyorum maalesef farklı ıp çakışması sorunu ortaya cıkmasından dolayı .kolay gelsin