facebooka giriş yapmak için dünden itibaren zenmate yada buna benzer eklenti yada vpn gibi proxy aracları kullanıyoruz amaç yavaş olan yada griş yapılamayan sosyal medya hesaplarımıza giriş yapmak için . bu proxyleri kullanırken acaba r10.net forumuna giriş yapar isek üye hesabımızla alakalı olarak bugün yada ileride herhangi 1 şekılde farklı ip girişi nedeniyle sıkıntı yaşarmıyız acaba . çünkü ben r10 foruma giriş yaparken bütün proxyleri kapatarak giriş yapıyorum ancak diğer sekmede işlerimiz nedeniyle facebook ve twitter gibi hesaplarımızda açık vaziyette .r10 forumdan cıkış yaparak diğer sosyal medya hesaplarıma giriş yapıyorum .yani ikisini aynı anda kullanamıyorum hem r10 formuna giriş hemde facebook kullanamıyorum maalesef farklı ıp çakışması sorunu ortaya cıkmasından dolayı .kolay gelsin