• 26-06-2015, 17:53:17
    #1
    Selamlar. Yanlis yerde ise konu ozur dilerim.

    2011-2012 vs senelerinde acilmis sayfalar var ( hesap degil ) bunlar para edermi? Begenme va desen yok yani sadece tarihi yonunden para degeri var midir?
  • 26-06-2015, 19:59:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bir müşterime satmıştım facebooktan reklam alımlarında kullanılıyor muş sanırım eski sayfalar da 10 tane hak oluyormuş. Bir bakının derim hocam belki alan olur 10 tanesini 20 tl den satmıstım
  • 26-06-2015, 23:13:17
    #3
    Ben hiç degerlendigini görmedim zannetmiyorum yani
  • 27-06-2015, 00:23:55
    #4
    bende de vardı 2009 yada 2010
  • 27-06-2015, 16:28:27
    #5
    alacak varsa satalım ozaman
  • 28-06-2015, 11:03:20
    #6
    sayfaların linklerini gönderir misiniz ona göre geri dönüş yapayım
  • 29-06-2015, 17:58:50
    #7
    sineld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayfaların linklerini gönderir misiniz ona göre geri dönüş yapayım
    yolladım
  • 29-06-2015, 18:06:49
    #8
    Forumda birisi alıyor. Ben 11 sayfamı satacaktım, 10 TL denince istemedim. Adam da pek istekli değil almak için can atmıyor yani, ne işine yaradığını bilmiyorum ama sanmıyorum büyük bir artısı olduğunu.
  • 29-06-2015, 18:14:29
    #9
    JackkerL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda birisi alıyor. Ben 11 sayfamı satacaktım, 10 TL denince istemedim. Adam da pek istekli değil almak için can atmıyor yani, ne işine yaradığını bilmiyorum ama sanmıyorum büyük bir artısı olduğunu.
    Teseşşürler elimde 40 a yakın 2011-2012 lik sayfalar var.