• 24-06-2015, 14:17:09
    #10
    bende pm alabilir miyim hocam ?
  • 24-06-2015, 16:26:22
    #11
    Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende pm alabilir miyim hocam ?
    Pm Gönderildi.
  • 25-06-2015, 01:32:15
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Neco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm Gönderildi.
    zahmet olmassa bende pm alabilirmiyim
  • 25-06-2015, 01:52:37
    #13
    Reklam yöneticisinden eposta desteği ile temsilciniz ile görüşebilirsiniz.
  • 25-06-2015, 02:16:14
    #14
    Reklam bütçeniz nedir bilmiyorum ama düzenli harcama yaparsanız size ulaşıyorlar çeşitli tavsiyelerde bulunuyorlar bire bir muhattap oluyorlar ben düzenli olarak günlük 200 - 300 tl harcadım 2 ay sonra ulaştılar
  • 25-06-2015, 11:35:23
    #15
    Pm Alabilirmiyim? Teşekkürler.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:35:23 -->-> Daha önceki mesaj 11:33:15 --

    Neco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm Gönderildi.
    Pm Lütfen.
  • 25-06-2015, 11:42:54
    #16
    Smail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam bütçeniz nedir bilmiyorum ama düzenli harcama yaparsanız size ulaşıyorlar çeşitli tavsiyelerde bulunuyorlar bire bir muhattap oluyorlar ben düzenli olarak günlük 200 - 300 tl harcadım 2 ay sonra ulaştılar
    Neco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm Gönderildi.
    Bugüne kadar 30K+ fatura ödemişiz, ben hala ulaşamadım, kimse de bana ulaşmadı

    Neco hocam pm alabilir miyim?
  • 25-06-2015, 13:11:53
    #17
    Pmler Gönderildi.
  • 25-06-2015, 13:17:38
    #18
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugüne kadar 30K+ fatura ödemişiz, ben hala ulaşamadım, kimse de bana ulaşmadı
    Demekki sizin 30k. yı begenmediler hocam