• 03-06-2015, 16:10:23
    #10
    ByAxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafam harbi karıştı graph üzerinden ıd değerlerine araştırdım

    http://graph.facebook.com/1406176912953785 Sayfanın bilgileri

    http://graph.facebook.com/filmizle Profilin bilgileri ıd ler tamamen farklı nasıl olabiliyor böyle bir açık daha çözemedim

    kafamda şöyle bir sonuca ulaştım ama emin değilim

    daha önceden var olan bir facebook profilini sayfaya çevirme işlemi yapılmış olabilir

    İyi de bizde tanımlı olan bir sayfa adı kullanılırken nasıl alınabilir ki? Basbayağı ortada bir açık var ve çözen kişi kötü niyetli olursa istediği sayfayı ele geçirir.. Facebook'a bir aydır defalarca yazdık aldığımız tek cevap, otomatik "teşekkür ederiz"..


    MuhammedBurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapyor hocam bende
    Biraz konuyu açar mısın ? Yapıyorum mu dedin, yapıyorum dediyseniz, nasıl yaptığınızı anlarsanız belkibir çözüm bulunabilir. Teşekkürler.
  • 03-06-2015, 18:04:09
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi de bizde tanımlı olan bir sayfa adı kullanılırken nasıl alınabilir ki? Basbayağı ortada bir açık var ve çözen kişi kötü niyetli olursa istediği sayfayı ele geçirir.. Facebook'a bir aydır defalarca yazdık aldığımız tek cevap, otomatik "teşekkür ederiz"..




    Biraz konuyu açar mısın ? Yapıyorum mu dedin, yapıyorum dediyseniz, nasıl yaptığınızı anlarsanız belkibir çözüm bulunabilir. Teşekkürler.
    Girmediğini zannettim ama giriyormuş hocam konuyu farklı anladım pardon
  • 07-06-2015, 17:03:15
    #12
    Facebook'tan kurtulmanın zamanı geldi de geçiyor bile. Tüm kurumların da destek vereceği bir sosyal medya mecrası, kısa sürede Facebook'un yerine geçecektir diye düşünüyorum.
  • 09-06-2015, 02:47:31
    #13
    hakantopuzoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook'tan kurtulmanın zamanı geldi de geçiyor bile. Tüm kurumların da destek vereceği bir sosyal medya mecrası, kısa sürede Facebook'un yerine geçecektir diye düşünüyorum.
    ne yalan söyliyelim aslına bakarsak seviyorum Facebook'u : )) pek çok kelimede güzel bir hit kaynağı sağlıyor bize. Fakat bu açık ile ilgili sorunu çözmemelerine doğrusu kırılmadım dersem yalan olur. zira hakkaniyetle çözümlemesini beklerdim. ( Gerçi halen umudumu kaybetmedim ama kısmet dedim : )

    Tüm platformların birleşerek rakip olması şu aşamada biraz zor bence. Ayrıca hükümet bile farkında isen en çalkantılı dönemde dahi youtube, twitter'a kapattı ! oyun oynayan teyzelerin amcaların sokağa dökülmesinden korktuğu için facebook'a dokunmadı : )) yani bu ara zor bir ihtimal diye görüyorum face'in pazar liderliğinden olmasını..