• 18-05-2015, 17:56:42
    #1
    merhaba arkadaşlar

    fb için bir uygulama yaptırmak istiyoruz yalnız sistem şöyle olacak bu mümkün müdür acaba ? Sayfamıza en çok arkadaşlarını getiren kişilerin çekilişle bir ödül vereceğiz. Bunu uygulama ile nasıl yapabiliriz ?

    bir de bu çekiliş için milli piyango, noter vb. izinleri alınması gerekiyor mu ?
  • 19-05-2015, 16:09:22
    #2
    güncel