• 24-04-2015, 03:07:35
    #10
    Anladım hocam. İninal kart hakkında bilginiz var mi acaba?
  • 24-04-2015, 03:13:44
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vayvayva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İs bankasına gitsem bir sanal kart cikartsam onunla odeme yapabilir miyim?
    Int. bankacılığı kullanıyorsanız sanal Kartı online olarak çıkartabilirsiniz.
  • 24-04-2015, 18:30:33
    #12
    Ben iş bankası sanalkart ile ödüyorum hocam. Sanalkart oluyor.